cover image: KUMPULAN YAYASAN SABAH “GALLERIA ARTISAN PPNS MAMPU MENJADI PLATFORM PEMASARAN HASIL KRAF PENDUDUK LUAR BANDAR.”

20.500.12592/n3gstm

KUMPULAN YAYASAN SABAH “GALLERIA ARTISAN PPNS MAMPU MENJADI PLATFORM PEMASARAN HASIL KRAF PENDUDUK LUAR BANDAR.”

21 Oct 2019

Turut hadir, Timbalan-timbalan Ketua Menteri Sabah, Datuk Jaujan Sambakong dan Datuk Christine Liew, Menteri Pembangunan Infrastruktur, Datuk Peter Anthony, Menteri Pembangunan Luar Bandar, Datuk Ewon Benedick dan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Phoong Jin Zhe, Pengarah Yayasan Sabah merangkap Ketua Pegawai Eksekutif ICSB, Datuk Haji Jamalul Kiram bin Datuk Haji Mohd. [...] Menurut pelajar Yayasan Sabah, Datuk Seri Panglima Hashim Paijan, dan isteri, Pengurusan Pelancongan ini, kursus yang ditawarkan dan Pembantu-pembantu Menteri, Ahli-ahli Lembaga Pemegang fasiliti lengkap yang disediakan oleh UCSF mendorong beliau Amanah Yayasan Sabah dan Lembaga Pengarah ICSB dan untuk melanjutkan pengajian di sini. [...] Minggu KESELAMATAN DAN KESIHATAN PEKERJAAN Kumpulan Yayasan Sabah Pada 8 Julai 2019 yang lalu, Unit Pengukuhan dan Pematuhan (UPP) telah menganjurkan Minggu Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan bertempat di Sunset Plaza, Menara Tun Mustapha. [...] Tujuan taklimat ini diadakan adalah untuk memberi maklumat Program dimulakan dengan taklimat penggunaan alat dan pendedahan mengenai keselamatan dan kesihatan pemadam api dan menjelaskan jenis-jenis pemadam api yang pekerjaan, mengenal pasti peruntukan undang-undang dan sesuai dengan keadaan dalam bangunan yang dikendalikan keutamaan tanggungjawab majikan dan pekerjaan menurut oleh Pegawai Bomba,. [...] Pertandingan yang bermula dari 21 Jun sehingga 1 Julai 2019 ini terbuka kepada semua staf Kumpulan Yayasan Sabah dengan tujuan untuk mendapatkan idea-idea yang bernas, kreatif dan melambangkan imej Kumpulan Yayasan Sabah.
Pages
60
Published in
Malaysia
Title in English
FOUNDATION GROUP SABAH “GALLERIA ARTISAN PPNS ABLE TO BECOME A MARKETING PLATFORM OF CRAFT PRODUCE RURAL RESIDENTS.” [from PDF fonts]